ملت ايران با حضور پرشور در انتخابات، بار ديگر حماسه­ ساز خواهند شد

رئيس اداره عقيدتي سياسي قرارگاه پدافند هوايي خاتم­الانبيا(ص) ‌در اين ديدار ضمن تبريك ولادت امام حسين (ع)، روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، روز جانباز اظهار داشت: مصداق بارز پاسداري همين لباسي است كه تمام نيروهاي مسلح به تن دارند و هركس كه حافظ دين و ارزش­هاي اسلامي است، پاسدار است.

حجت الاسلام والمسلمين انصاري افزود: خداوند در سوره انفال مي‏فرمايد: براي پيروزي در برابر دشمنان بايد ايستادگي كرد و اين ايستادگي بايد فقط براي خدا و در راه او باشد چرا كه جبهه حق اگر يك لحظه از خدا جدا شود، شكست مي­خورد.

وي همچنين گفت: اطاعت­پذيري، پرهيز از تفرقه و صبر و استقامت، از ديگر مؤلفه­هاي پيروزي بر دشمنان است كه خداوند متعال در اين آيه شريفه بر آن تأكيد دارد.

رئيس اداره عقيدتي سياسي قرارگاه پدافند هوايي خاتم­الانبيا(ص) در پايان با اشاره به زمان كم باقي مانده تا خلق حماسه سياسي در 24 خرداد تأكيد كرد: ملت ايران با حضور پرشور در انتخابات و با عمل به توصيه­هاي رهبر معظم انقلاب و انتخاب فرد اصلح بار ديگر حماسه­ساز خواهند شد و اين حضور، مصداق پاسداري از دين، ايستادگي در برابر دشمنان و تحقق آرمان­هاي بلند انقلاب اسلامي است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا